Vi har allesammen så travlt hver eneste dag, at rigtigt meget bliver rutine – også det, der faktisk er vores bedste produkt eller en unik kompetence. Sommetider kræver det en…
Alting sker på nettet i dag. Vi skal hele tiden være til stede, netværke, involvere og inspirere vores potentielle kunder online. Så er annoncernes og de trykte mediers tid helt forbi?…
Covid-19 pandemien har gjort sit indtag i Danmark og resten af verden, og den verden, vi kendte så godt, er som forvandlet med et trylleslag. Vi er vågnet op til…
Mange mener, at det ikke kan betale sig at bruge tid på at skrive en pressemeddelelse. “Journalisterne får tonsvis af dem hver eneste dag, så min lille virksomhed gider de…
Hvis du ‘skyder’ vildt om dig i din kampagneplanlægning i et desperat forsøg på at ramme de mål, du har opstillet for markedsføringen af din virksomhed, så risikerer du både…
Udseende er ikke alt – og så dog … for når det drejer sig om virksomhedens identitet, så er det visuelle indtryk faktisk ret vigtigt. Det er jo kundernes første…
”Den, der lever stille, lever godt”, siger et gammelt ordsprog. Det er måske rigtigt for nogen, men det har aldrig været vores hensigt. Vi har godt vidst, at vores egen…
En e-mailsignatur, der skaber blikfang, kan være med til at øge trafikken til for eksempel din hjemmeside, webshop eller et socialt medie. Hver evig eneste dag sendes massevis af e-mails…
Virksomheders måder at markedsføre sig på ændrer sig i takt med, at teknologien skaber nye muligheder. Derfor er det vigtigt, at du som virksomhedsejer kender reglerne, så du ikke risikerer…